Värsting eller HTC

Hejhej!
Nu har jag packat klart mina väskor. Vi åker imorgon och hälsar på farmor och sedan åker vi vidare till mormor och morfar för att stanna några dagar eftersom det är ganska lång bort de bor. Farmor bor i Sundsvall och mormor & morfar i Sveg.

Idag så uträttade vi lite ärenden då jag bl.a. skulle lämna in min mobil men garantin hade gått ut och då skulle jag få betala mycket för att först lämna in den och sedan betala lagning beroende på vad det är. Så det är lika bra att köpa en ny för den som jag har nu har krånglat en del och har haft den länge också.
Funderar på en HTC eller Sony Ericsson Experia som kom ut för typ tre veckor sedan. Den verkar väldigt bra, bättre än Iphone4 ^^
Vi får se vad det blir!

Nu måste jag sussa, godnatt!
Bättre sent än aldrig.
Dagens outfit:

Skjorta: Någon gammal från Anton i barn strl, hehe
Jacka: MQ fast gammal
Jeans: Vet inte riktigt men inte så nya
Skor: Vet ej, gamla
Brillor: Dolce Gabbana såklart

Lite annorlunda stil idag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

SVAR: Nä jag bor i Stockholm, ute på Värmdö.. Vadå då? :)



SVAR: Kul att du är med och tävlar om dagens blogg, utser en vinnare ikväll. Meddelar då så du kan anmäla dig igen och kika in vinnaren!



2011-04-18 @ 08:51:39
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, så bra :) Blev det en bra helg då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-18 @ 10:09:55
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: ♥ KHANGKHENG

Snyggt :D

2011-04-18 @ 11:43:19
URL: http://scenbloggen.com/khangkheng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0