Sova ut nu..

Hi guys!
Nu håller jag på att göra mig iordning känner mig faktiskt lite trött
men det kan bero på att jag har tävlat hela helgen och inte sovit så
mycket. Hade ju en mardröm inatt tills idag och ont i halsen när jag vaknade så inte kul.
Men imorgon kan jag sova ut, skönt.

Ni får hare så gött så ses vi imorgon godnatt sov gott!<3


Här får ni en bild på mig och Chessie men den är inte alls bra, långt ifrån
och suddig. Hindret ser lägre ut än vad det är.


Här var vi lite för snabba så mamma hann inte med, haha.


Slänger upp en bild på Isabelle och Jens.

Nä men nu ska man krypa till kojs!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

typ inget..ska sova snart. .)

2010-06-21 @ 00:24:44
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: sanna suomela

sommaren vill man ju ha fint väder :(

det är bättre här idag =) hoppas du får en bra dag!

kramis

2010-06-21 @ 09:41:04
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0