Vi vann med våran låt!!

TJAA!
Kom hem från skolan för ett tagsen.
Idag hade vi inga lektioner för vi
firade Valentines Day. Så många klär
ut sig för den som har den bästa klädsen
vinner en ipod. Men jag pallade nt klä ut
mig. Man får köpa hjärta för 10:- som går
till Haiti t.ex. Varje år göra alla åttor i varje
klass en egen låt asso nt hela klassen man
bildar en lite grupp. Som idag fick 7:orna
9:orna och lärarna rösta på.
Det var 11 låtar totalt som var med.
Det var som melodifestivalen att de läste upp
vad klasserna hade gett för röster till vilken
låt. Det var en jury med lärarna som hade
röstat.

Vi låg 1:a hela tiden fick nästa alla femmor.
Ville nt vinna först för Erik hade sagt att de som
van skulle spela upp sin låt. Sen när alla klasser
hade gett sina röster då låg vi 1:a o några i vår
klass 2:a Sen var det dags för juryns röster.

De delade ut en femma, en tia och en femton poäng.
Innan de sa de där tre sista förstod man nästan att
vi skulle vinna. Precis innan Erik skulle säga vilken
15p gick till så sa många Fårskallen. Så när de sa
att Fårskallen fick 15 så många ba buuuh.
Så vi vann med 45p med våran låt Fårskallen.
De som kom tvåa gick i vår klass de fick 27p
deras låt heter I still remember.
Det var roligt att gå upp på scenen men ändå lite
pinsamt visste nt om vi skulle spela våran låt.
Blev iaf jätte glad när man van hihi ^^

Vi fick diplom och en skiva med alla låtar på.
Så här får ni en bild på mitt diplom och skiva... =D


Mitt diplom och skivan med alla låtarna. Fett kul att vi vann! =D

Vet nt riktigt vad jag ska göra nu ska ut och äta ikvl iaf med min
famlij för vi ska ju fira Anton liksom men skriver sen
kraam ha det så trevlig ciao<33






Kommentarer
Postat av: madde

det låter frestande ;)

2010-02-12 @ 16:32:51
URL: http://madeleineamelia.blogg.se/
Postat av: Terese

sv; haha ;p

2010-02-12 @ 16:35:11
URL: http://teresehh.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jaha, där ser man ;)

2010-02-12 @ 16:40:39
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: jenny

grattis till vinsten haha ;)

2010-02-13 @ 09:32:10
URL: http://jvts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0