Vi ägde på konfan!!

Shoo!
Nu har jag kommit hem från konfan. Det var ganska kul.
Idag började vi med att bilda egna grupper o göra ett grupparbete
vi får typ göra hur vi vill för att få fram budskapet ur den pärlan man
har. Vi valde nattpärlan, vi ska göra en liten pjäs o sen prata lite om den.
Vi kom på hela pjäsen idag o gjorde igenom den flera gånger vi ägde haha.
Jag är mobbad i den, herta är mobbaren, agnes och frida är med herta fast
de vill egentligen inte, de e osäkra men agnes e egentligen kompis med mig.
Sitter o lyssnar på Justin Bieber jag gillar mest Baby o Somebody to love e
också väldigt bra det är typ mina favvosar. Men nu ska jag plugga lite
o sen blir det andra avenyn. byebye!

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha vad roligt !

jadu jag sov gott men var tvungen att jobba idag vilket var mindre roligt ! men jag ska försöka jobba en hel dag i morgon 8trots att hela min kropp protesterar!) Men så är det när pappa är arbetsledare. YSCH

2010-04-14 @ 22:30:10
URL: http://enangelica.blogg.se/
Postat av: agnes

vi äääägde !! :D <33

2010-04-16 @ 18:48:48
URL: http://aagnespetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0