Packar o Planerar

Shooba allihopa! =)
Nu i kvl packar jag mina väskor o kmr chilla o titta på
tv.Hertis har varit här o hämtat sina saker hon var typ i tre timmar
med de där killarna Jock,Linus o Ludde. haha men hon tyckte det var
pinsamt, för hon var ensam med tre killar som hon nt har träffat förut.
Det finns nt så mkt att skriva. Det är så skönt med
lov tkr nt ni det?

Nu: Packar jag mina väskor o tar det lungt
Imorrn åker jag o min familj till min mormor & morfar i Sveg
På torsdag åker och delar ut julklappar till släkten sen firar min familj & mormor,morfar
Fredag vet nt riktigt träffar alex o hans familj kanske

Jag åker imorrn ju men jag kommer kunna skriva uppe i sveg
för mina morföräldrar har skaffat dator.
Såg bara den här bilden o ville lägga upp den tyckte den var så sööt (a)


Vi hörs hare bra allihopa och en god jul skriver mer imorrn kraam mandis<3

Kommentarer
Postat av: soofie

Svar:haha aa =), jag går på roslagsskolan =)

okeejs härligt =)

2009-12-23 @ 10:38:47
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0