Lördag

Hejsan svejsan alla läsare!
Idag har jag vart o handlat först åkte vi till Stadium
och köpte presenter åt alex vi köpte flera för han fyller ju
oxå år imorrn och en julklapp vi köpte en present på stadium
åt min storebror anton oxå. Sen åkte vi till Gränby och köpte
massa saker. Nät vi åkte hem var vi så hungriga så vi åkte
på Max på Drive-in. Det var jag som föreslog att vi skulle köpa
Hamburgare för vi ville ha mat snabbt. Nu ska jag hjälpa mamma
med att göra strutar som hon ska ge till sin klass på måndag när
de har skolavslutning, mamma är lågstadie lärare.
Men jag slutar på tisdag på måndag så är det juldans i skolan hela
skolan kommer vara i idrottshallen snacka om att det kommer bli trångt.

Här är bilder på mig när vi är på väg hem från gränby idag.



Min Big Bun syns kanske nt så bra på bilderna.. 
Vi ses hare bra kraam mandis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0