Har hänt o händer ikvl

Cha Cha!
Sorry att jag nt har skrivit nåt idag på bloggen tidigare idag.
Men nu gör jag det iaf.
Idag störde anton mig med sin iphone som ringde
o väckte mig hela tiden innan jag skulle gå upp, han
skulle heller nt upp. Anton går ju upp mkt senare än vad jag
gör. Så då blev jag störd flera gånger så låg i sängen till typ 11,
o sen blev det nt av att jag skrev nåt. Efter jag hade fikat satt jag framför
tv:n o gjorde ingenting direkt det var inge bra på tv:n heller. Sen efter lunch
så gick mormor o jag ut för vi skulle till sport ringen o göra ett ärende.
Vi tog våra sparkar men det var trögare idag för det var kallaretyp -10 kallare
ändå. Men det gick ändå ganska bra, då träffade vi på Cecillia o Rassell när vi
var påväg till sport ringen asso en sportaffär. Cecillia o Rassell är alex föräldrar
så ni vet. Sen när jag kom hem så gjorde jag lite saker o sedan satte jag mig framför
tv:n igen för hade inget att göra. Nu sitter alla framför tv:n o tittar på en film som
morfar fick i julklapp av anton. Jag pallar nt se på filmen ska nog hitta på nåt för mig
själv. Ska nog fortsätta titta på Jesse i Summerland på datorn.
Men ska nt skriva mer nu för tillfället kraam mandis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0