Tagit adrenalinspruta

Tjeena!
Idag så hade jag svenskaprov och tycker det kändes bra, skrev på allt i alla fall. Jag har gjort hör- och läsförståelse i spanska förut och tyckte det gick piss men tydligen så gick det bättre än vad jag trodde vilket var en lättnad. Bara uppsatsen som är kvar i spanska på de nationella som vi ska göra på måndag. På fredag så har jag matte muntliga nationella och sedan har jag gjort alla förutom att jag har spanskauppsatsen men annars så.

Har egentligen cheerträning nu men gick inte för efter skolan var jag till Samariten barnspeciallistmotagning för att ta en adrenalinspruta för att veta hur man ska göra och veta om jag reagerar eller nåt sånt. Bra att veta innan jag åker till Malta och de berättade lite närmare om den också. Efter det så tog jag kort för id-kort men ska till banken på måndag för att fixa det. När vi kom hem så fanns det inget vatten i hela huset. Men nu har det som tur kommit tillbaka.

Nu ska jag plugga och göra skolarbeten, ciao!<3
                         
När jag hade tagit foto, ( bilden tagen med min mobil).


Kommentarer
Postat av: Lindberg - En Göteborgblogg

sv: jadå, lite smått så :)

2011-05-17 @ 19:46:17
URL: http://scenbloggen.com/tobiaslindberg
Postat av: lovisa

sv: jadå:)

2011-05-17 @ 20:32:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Sv; Tack sötan!

2011-05-17 @ 21:42:34
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0