Igår & idag

Publicerade detta idag runt fyra men det fuckar sig och vill inte publiseras så vi får se hur det kommer gå!
___________________________________________________________________________
Hejj!
Sorry att det inte blev någon mer uppdatering igår. Tänkte göra en innan jag skulle ut men det blev inte av. Igår så höll jag på med att föraöver låtar till min nya mobil och det tog ca tre timmar för först visste jag inte vart de hamnade eller hur man gjorde. Sedan blev det middag och göra iordning sig lite snabbt för skulle dra iväg till fritt. Vi var runt elva pers först men blev fler sedan när vi gick ut.

Idag så har jag städat mitt rum, dammsugat några rum på övervåningen, pluggat lite. Nu håller jag på att byta om för ska ta bussen till cheerträningen. Idag håller den på i ca 2,5 tror jag. Så tar med mig lite att käka.

Gårdagens outfit:

Tröja: Fått av mamma förut KaphAl?
Linne: Fått av mormor
Kjol: Av mami, Vila
Halsband: Av mamma i födelsedagspresent
Örhängen: Gamla från Guldfynd
Leggings: Pierre Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0