Haft cheerträning

Hej!
Nu har jag precis kommit hem från cheerträningen. Nästa helg är det ju RM i Malmö i cheerleading och cheerdance. Tror det är båda kategorierna men inte säker var det på DM iaf. Har aldrig vart i Malmö så dte ska bli spännande och många säger att dte är fint där. Så jag och mina föräldrar åker ner en dag tidigare nämligen på fredag. Själva träningen gick bra om ni undrar.

Nu känner jag mig inte så fresh så ska hoppa in i duschen sedan blir det att öva på Lätt A:1 (svårt dressyrpogram, som jag ska rida imorgon) och mysa en stund framför tv:n med fika.

Här från ni bilder från idag i stallet.

Jag som en ängel och Jens


Isabelle med Sunny & jag med Jens


Isabelle till vänster och jag till höger. (Jag råkade komma lite före där).



Jag


Isabelle


Isabelle and Sunny


Me and Jens


Cissi med Chesnut


Elin på Amber och Kertsin på Spikkel som knapt syns.


Sussie med Filur, de hoppar faktiskt (och Sussie har inte hoppat på år och visste inte att hon skulle vara tvungen till det i talangen).


Jessica och Estrella


Karro och Chesnut


Sedan var det dax med Kadrilj



Kommentarer
Postat av: Erik

Fina bilder :)

2011-05-29 @ 23:28:55
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om nagellacket :D:) du får gärna gilla inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D

2011-05-30 @ 04:19:25
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0