Gått omkull med en häst!

Hade sista hoppträningen idag och vi skulle hoppa i sommarhagen. På uppvärmningen så snubblar Jens och det var lite svårt att rätta upp honom för han är tung och det gick så snabbt. När vi har gått omkull så ligger Jens på mitt ben. Tror inte att jag har brutit det men ska till sjukhuset imorgon och se så det inte är nåt annat. Har skrubbat upp benet iaf och det är lite blått och värker fett mycket. Roligt när man ska vara barbent på skolavslutningen imorgon.

Får göra det bästa av situationen och vara glad att det inte va värre. Nu ska vi fika chokladtråtan som jag gjort idag och ha mysigt.

Slänger upp dagens outfit:

T-shirt: Någon gammal för 14-åringar, hehe
Shorts: Köpte i Malmö på Zara i helgen
Armband: Vet ej, nåt pärlarmband
Örhängen: H&M 49.50:-
Ring: Åhléns i Malmö 199:-

Såhär ser tårtan ut


Hörs imorgon!<3

Kommentarer
Postat av: malin

sv: oj då, gick det bra? Med mig är det bra :)

2011-06-09 @ 23:50:47
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/
Postat av: ancheera

den där tårtan såg god ut:)

allt bra med dig?:)

2011-06-10 @ 00:16:44
URL: http://ancheeranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0