Sunday

Godmorgon!
Gick upp ur sängen för en halvtimme sedan typ. Vaknade först tio men somnade ióm och vaknade halv tolv och då gick jag upp. Det blev lite sent i sängen igår därför sov jag så länge. Men det är bara på helgerna jag kan vila ut. På vardagar blir det också sent i sängen för mina träningar och plugg därför borde jag lägga mig tidigare på helgen men då vill man ju vara uppe.

Idag ska jag ta bort mitt julpynt i mitt rum vet att man skulle redan ha gjort dte men inte hunnit i veckan. Dammsuga lite tror jag det blir och lite plugg. Senare ikväll ska jag vara med hertis & fritt vi kanske ska gå på bio men jag pallare inte riktigt så det kanske blir film på vår nya tv istället men vi får se.

Ni ska även få bilder på den nya bilen som vi fick i torsdags.



Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

nice, gjorde inget spec igår..slappat det mesta framför datan ^^

2011-01-15 @ 14:44:25
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: julia

Okej :)

Idag ska jag på tjejmiddag, ska bli kul :)

Allt bra med dig då?

2011-01-15 @ 14:54:31
URL: http://chococolate.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0