Skärtorsdag

Hejj!
Idag har vi åkt slalom men det var inge bra före. Var svårt att svänga så det var rolig att bara åka rakt fram haha. När vi kom hem så hände inte mycket, vi käkade och jag gjorde klart en bilduppgift. Hade tänkt läsa biologi men vet inte om jag orkar. Bilden sög lusten i mig tror jag för blev lite trött efter det, hur man nu kan bli det?

Jag har ju funderat på att göra en ny blogg för mina koder är så konstiga, krångliga, jobbiga och inte som andras. Mina är helt annorlunda så man måste ändra väldigt mycket om man ska byta header t.ex.
Så den kommer dyka upp inom en förhoppningsvis kort framtid.

Just nu lyssnar jag på bra musik och spelar poker på internet, hihi.

Förra året på påsken


Kommentarer
Postat av: Erica

Ser mysigt ut:)

2011-04-21 @ 21:30:00
Postat av: Amanda

Det var det :)

2011-04-22 @ 11:29:39
URL: http://snarbergamanda.blogg.se/
Postat av: MADDES

Hur mår du denna långfredag?

2011-04-22 @ 12:09:07
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0