Frestad?

Hoppas ni haft en bra dag! Min har faktiskt varit bra tycker jag, inget dåligt har hänt i alla fall.
Gu vad det kallt imorse, dags att skaffa ny vinterjacka snart.

Idag har jag ingen träning så har pluggat engelska,spanska och ska göra matten snart.
Kanske kommer till sängs tidigare ikväll får hoppas på det och ska försöka men då är det inte säkert med ett inlägg senare. Ni får se men troligtvis eftersom jag sa igår att ni ska få se overallen.

Juste det var inge bra lunch i skolan idag. De skulle vara vegetariskt idag tydligen. Hahah jag kan inte vara vegetarian för tål inte flera saker som baljväxter :D

Det fanns två alternativ det första som var istället för den vanliga maten som vi brukar.
Ser det gott ut?

Jag gillar inte ostkaka & havregrynsgröt så därför gillade jag det inte typ.
Den röda såsen var helt okej, ganska god.

Andra alternativet som jag inte tål.



Så det fanns en specialkost till mig och hertis och i den var det skinka, den var ganska god.

Men ska plugga matte nu och sen duscha, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; ja precis så sant så =)

2010-10-13 @ 21:42:16
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0