Fortfarande dålig, godnatt!

Hej!
Har vart dålig med uppdateringen idag men är ju sjuk
så har inte orkat. Har bara tagit det lugnt och pluggat har
två prov veckan som kommer. Händer massa annat varje dag
också förutom måndag. Men nu ska jag göra mig iordning så
jag kan lägga mig snart. Imorgon är det cheer fast kommer ju
inte va helt bra så kommer nog gå dit och titta för får inte anstränga
mig men måste vara där för se om det blir fler moves.
Asso det e fett jobbigt att man blev så här nu och det som händer massa
nu till veckan också fast tror inte jag har feber nu iaf.
Men nu ska jag sluta skriva godnatt kram<3
sjukling2.jpg image by AFreakLikeMe_blogg

Kommentarer
Postat av: Lovisa - Göteborgsblogg

Sv; Vad tråkigt att ,å dåligt på valborg, hur är det fatt med dig nu?:)

2010-05-02 @ 03:48:41
URL: http://lovezas.blogg.se/
Postat av: * Em

Sv; :) Har du haft en bra helg då?

2010-05-02 @ 11:43:24
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0