Ser på House, det var längesen

Tjeena!
Just nu sitter jag o tittar på House fast det är
reklam nu då. Skulle göra ett inlägg när jag
kom hem från träningen men då satt mamma
vi datorn. Så då gick jag o tittade på House för
det hade redan börjat o hållit på ett tag.
Skyndade mig hem för att kunna se House har
inte sett det på länge för har haft prov o läxor
så har inte hunnit. Men ikväll tänkte jag se.
Har sett lite men missade i början typ tjugo
minuter. Men reklamen är slut nu.
House går på tisdagar på 4 kl: 21.00-22.00 typ.
Men nu måste jag skynda att se så ciao<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar: Okej! :D det är bra! :D

2010-03-16 @ 22:11:00
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag såg också på House, älskar

det på slutet. Thats some bad hat

harry :P eller vad dom säger :P

Skitkul iaf ^^



sv: Drf att jag är lat, orka ligga

på golvet och dra den tunga dammsugaren

undersängen och min säng är en låg

modell så det är skitsvårt att komma

åt. Men när internet inte funkade fram

till House så kunde man ju lika gärna

göra lite nytta ;) Jag köpte inget, för

jag hade aslite pengar men ska snart gå

med mamma på stan eller rättare sagt jag

och hennes plånbok och då blir det

SHOPPING :D hehe

2010-03-16 @ 22:13:58
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0