Saturday

Godmorgon/Goddag!
Sorry blev inte att jag skrev nåt imorse.
Men vaknade ganska sen också typ halv tolv
nästan. Då gick jag driekt o tog tablett hade ganska
ont i magen. Men brukar ha mycket ondare så det typ
inte går att gå upp ur sängen. Hatar när det blir så.
Så då fikade jag framför tv:n också o såg på The City.
Just nu gör jag inge spec har fortfarande pjamas på mig
hihi ^^. Idag är det fin väder här sol o några plus garader
tror jag har inte vart ute. Idag ska jag plugga lite har prov
på måndag, gå o sälja tulpaner knacka dörr o sånt, åka
o handla också kanske vet inte direkt vad som händer.
Men nu ska jag inte skriva mer kraam mandis<3


Kommentarer
Postat av: frida

WISHNER!

Du bara skrev okej vad kul!

FRÅGAN DÅ!? o:

Gå in på min blogg igen och skriv din fråga! :d

2010-03-20 @ 13:31:32
URL: http://fridallindberg.blogg.se/
Postat av: jojjo

ikväll blir det att vara hemma och mysa med killen min <3



Vad ska du göra?

2010-03-20 @ 14:24:51
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0