Vart på stan

hejsan alla!
Kom hem för ett tagsen. Hertis åkte till Ronja
hon var tvungen att kika in där ett tag ska snacka
med Ronja om nåt. Allt försvann som jag skrev hatar
vårt bredband så jävla mkt... -.- Så skriver lite kort.
Vaknade tio imorse men gick upp elva orkade nt gå upp
innan. Jag snoozade typ. När jag vaknade ringde jag hertis
direkt. Sen gick jag o tittade på tv när jag fikade.
Sen började jag göra mig iordning o då kom hertis hit.
Sen när jag åt så blogga hertis lite till er. Sen stack vi till
stan. Sen åkte vi till Gränby senare o gick runt o tittade lite.
Vi fikade på ett café där oxå vi tog varsin chockladtårta typ
hertis tog Coca Cola till o jag tog en festis. Sen åkte vi tillbaka
till stan igen. Fick vänta på bussen i en kvart. Hertis hoppade
av i Lövstalöt för hon skulle kika in hos ronja.
Jag köpte ett par jeans och ett par spettstrosr i rosa på Gina.
Trosorna kostade bara 20 :- det var drf jag köpte de.
Ni får se bilder sen. Men maten e klar för ett tagsen så måste
käka nu hejdå kraam mandis<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: kul :)!

2010-01-09 @ 19:44:49
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: ja :)!

2010-01-09 @ 20:17:00
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0