Trött på vårt bredband..

hejsan alla!
Har nt kunnat skriva tidigare för jag
kom nt ut på internet -.-
Försökte flera ggr vet nt vad det är.
Men nu gick det iaf. Har nt gjort så mkt
idag. Vaknade typ halve elva var tvungen
att gå upp då så jag kan somna ikvl.
Somnade ju runt fyra imorse så var fett trött
på morgonen. Sen blev jag pigg ett tag, men´
nu är jag trött igen. Jag fryser skit mkt oxå.
Men,men nog om de. Idag gick jag upp, fikade
framför tv:n tog det lite chill, åkte iväg o tränade
ett tag, kom hem åt middag o sen suttit o slöa
framför tv:n. Men måste somna tidigare idag för
ska upp tidigt imorgon för ska vara på salongen
kl.10.00 måste fixa mig o så innan för direkt efter
det åker jag till Sthlm kanske vi får se det är nt
säkert. Hoppas det nt blir kallare bara.
Nu sitter jag här o svarar på er trevlig kommentarer. =)
Det e alltid trevligt med kommentarer så fortsätt gärna.
Men ska nt skriva mer just nu gör det senare.
Kraam mandis <3

Kommentarer
Postat av: Piinky - a story about a girl

javisst =D



Kram

2010-01-07 @ 22:21:55
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Piinky - a story about a girl

ja de är super =)



Kram

2010-01-07 @ 23:17:15
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0