Tjugondedagknut..

hejhejj alla älskade läsare!
Har tänkt skrivit tidigare men då kom jag nt in.
Nåt fel, det kan vara vårt bredband oxå, e så
himmla trött på det asso. Just nu lyssnar jag på
musik o läste Kemi förut men ska fortsätta med
det nu o kanske biologi sen vi får se.
Mamma har köpt semlor så det ska bli gott.
Lägger upp bilder sen.
Idag är det tjugondedagknut då dansas julen ut men
vi tar ner allt i helgen istället. Eftersom det är mitt i
vardagen, så pallar nt helt enkelt.

Brukar ni ta bort allt på tjugondedagkunt?



Weahh där flygar den!! =p

Kommentarer
Postat av: Elin

det är bra med mig också :)

KRAM

2010-01-13 @ 21:18:17
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0