Årets första inlägg Nyårsdagen!

hejhej!
Det var en lyckad kväll igår. Hade ni trevligt igår?
Gott nytt år på er allihopa!
Ska lägga upp några bilder från igår.
Idag vaknade jag typ 12 o var jätte trött fett jobbigt
så har nt gjort nåt spec idag har tagit det chill bara.
Har legat framför tv:n nästan hela dan.
Har fett ont i huvudet nu aj. Ska gå o fika nu o sen blir
det väl träning för mig själv.
Här e några pix från igår...=)


                                              2010!
 
Vi skålar in det nya året!

Min stekiga bild som jag tog på en av våra raketer :P

Raketregn påväg ( en av våra oxå =)

Fin ( nt vår =)

Fin fullmåne på nyårsafton som lyste upp mkt ( nt så bra bild dessvärre

Palla nt lägga upp fler pix =)

Hare så bra så länge ses
kraam mandis<3


Kommentarer
Postat av: Alexander

Vad bra! ;D Jotack, jag hade det jätte bra jag också! :D

2010-01-01 @ 20:14:18
URL: http://rajjarn.blogg.se/
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu . TÄVLING PÅGÅR

sv: Jadå =)

2010-01-02 @ 11:29:21
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: HERTA FÖÖ FAN :D

ROnjas och mitt nyår var mkt najjsigare än ditt :D

2010-01-02 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0