Ljug nt det kmr alltid fram..

Heej alla älskade läsare<3
Jag e glad för att ni kikar in på
våran blogg vi e väldigt tacksamma
för det verkligen. Nu ikvl har jag nt gjort
så mkt sett på Let's Dance o på en film
men orkade nt se den så gick därifrån.
Jag e sur på en person för jag o hertis
skulle träffa den imorrn asso lång historia
o nu ska vi nt träffa den personen iaf.
Den e dum, har typ ljugit nästan hela tiden typ,
asso nt riktigt ljugit men typ nästan.
Så jag e trött på sånna personer.
Jag vill ha ärliga o snälla ju, det är sånna man vill
umgås med. Men,men man kan ju nt förändra världen.
Hertis o jag pratade på tel om det förut typ, imorrn ska
vi gå på stan o hare najs fast det e kallt.
Just nu gör jag ny mkt lyssnar på musik,bloggar lite
och e på msn. Sorry att det nt blev nån bild denna gång.
Vad ska ni läsare hitta på imorgon då? =)
Kraam hare bäst mandis, hertis hälsar oxå det såklart<3

Kommentarer
Postat av: Erica

Helt rätt asso det e jobbigt när man får reda på sanningen ibl hare bra kram =)

2010-01-09 @ 00:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0