Good Morning!

Godmorgon alla!
Har ni sovit gått?
Jag har nt sovit så gott elr
sådär. Vaknade typ runt nio.
Det var jätte svårt att gå upp för
det e så kallt även fast jag höjde
elementet igår. Så det tog lite längre
tid att gå upp än i vanliga fall.
Känner mig lite stressad.
Ska typ åka när som helst till en salong
i stan och klippa mig. Mamma o jag
hade tänkt att vi skulle åka till
Sthlm efter men jag orkar nt. Det e lite
kallare idag än igår. Så jag kmr hem efter
jag har klippt mig då. Då kan jag svara på
era trevliga kommentarer =)
Hare så bra så länge kraam mandis<3


Kommentarer
Postat av: melinda

Jag mår bra!

Sjdå?

2010-01-08 @ 14:14:30
URL: http://miimiisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0