14/1

Hejhej alla!
Kom hem för ett tagsen från skolan.
Har nt gjort så mkt packat upp min idrottsväska,
mamma ringde oxå nyss. Men jag ska väl fika
snart. Idag råkade jag försova mig lite skulle
ta typ 7.55 men missa den så skulle ta 8.10
då o var den såklart försenad, sen hittade jag nt
fysikmappen i hertis o mitt skåp, efter ett tag hittade
jag den. Så jag kom försent. Men nt så jätte mkt även
fast bussen var sen. Ska på konfa senare det är temakväll
idag och jag har egentligen träning men måste gå på det här.
För det brukar vara på onsdagar ivanligafall men när det är
temakväll då är det på torsdagar o då kan man ju nt.
Var nt med på förra temakvällen så måste gå på den här
boring.. säger jag. Asso jag e kristen eftersom jag e döpt men
nt kristet troende. Vet nt vrf jag går på det egentligen vill se hur
det är och presenter vill man ju så gärna ha =P
Men ska fika nu skriver sen kraam mandis<3

Kommentarer
Postat av: madde

inte roligt att försova sig :P

2010-01-14 @ 16:47:51
URL: http://madeleineamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0