vinner alltid i memory.. snart godnatt

Hey guys!
Nu har jag borstat tänderna rena o
fina. Sitter framför datorn o har på
musik lite svagt för mormor o morfar
sover tror jag. Vill iaf inte störa.
Jag väntar på att anton ska se klart
sportnytt för sen ska vi fortsätta att spela
memory typ fast med sånna bra ordspråk
t.ex arg som ett.. ochså ska man hitta ett
kort med ett argt bi på. Jag o anton har kört
typ 6 elr 7 rundor o jag har vunnit alla som
sagt jag e bra på det. Men sista gången var
han inte uppmärksam för det var sportnytt.
Han vill vinna över mig hihi ^^ men vi får se
om vi spelar mer nu vet nt om jag pallar
säger iaf godnatt o sov gott till er kraam mandis<3


Kommentarer
Postat av: Girly

God morgon, lät mysigt att spela lite innan det är sovdags:)

2010-02-25 @ 09:35:08
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0