Hemma från stallet

Hejj!
Kom hem från stallet för ett tagsen.
Var och hämtade trailer samtidigt.
Just nu sitter jag o svara på några
trevliga kommentarer. Gjorde ordning
Sunny o hennes saker tills imorgon.
Hon blev fin. Hoppas hon nt smutsar ner
under kvällan bara. Snart ska jag väl
se på melodifestivalen kanske men ska
plugga oxå. Men melodifestivalen var nt
lika bra i år. Det stämmer det som jag alltid
sagt att det blir sämre,sämre för varje år.
Tog några kort på Sunny. Som ni ska få se nu.
Sorry för dåliga bilder.



Hon är en D-ponny och 6 år. Imorgon blir det hennes andra tävling
hennes första var i januari. Så jag kommer nog bli lite nervös e nt det
just nu men blir det innan man ska in på banan.
Wish me luck! =)
Men jag skriver mer sen ha en trevlig kväll kraam mandis<3


Kommentarer
Postat av: Ness

vad gör du :D ?

2010-02-13 @ 21:21:36
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0