Fira med tårta o presenter..<3

Hejsan!
Tyckte ni melodifestivalen var bra idag?
Jag tyckte sådär Ola hade en bra låt.
Som sagt nu är mina morföräldrar här
så vi ska fira min bror nu för mormor
o morfar är i sveg o då, och de skulle
ända till Ockelbo för de skulle vara barnvakt
åt några släktingar o de kom de hit sen.
Så vi ska fira Anton nu med mormor o
morfar han fyller 18 år den 11/2 så då
kmr familjen gå ut o fira han då ju.
Men ska käka tårta nu o det öppnas paket
där nera så måste skynda mig nu kraam mandis<3

Kommentarer
Postat av: Henke

haha det var verfkligen kasst nu ivkäll, tycker jag:PxD

sjukt dåligt....



haft en bra dag?:)

frågestund på min blogg, fråga vad du vill:)

2010-02-06 @ 23:33:28
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0