Uppvisning på musikenshus idag

Tjaa!
Såg att det var ganska många som besökte mig i fredags, jätte roligt! Fortsätt gärna med det.
Igår tog jag det mest lugnt följde mamma,mormor och morfar till stan och vidare till ICA MAXI. Kom hem med tre julklappar, de första jag har köpt än. Mer ska det bli men får ta det nästa helg.

Idag ska jag ha uppvisning på musikenshus med cheerdancen och fick sms av polle igår och sa att våra pompoms har kommit :D Ni får se hur de ser ut ikväll när jag kommit hem. Så har bytt om och ska käka lunch nu sen bliur det att fixa iordning sig. Blir nog inget mer inlägg innan jag åker in.

Ha en mysigt söndag!


Gott det var ändå, gårdagens middag. Ovanligt att jag är så här nyttig!


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥

sv; naw tack så jättemycket :D jag må säga detsamma! :)

2010-12-12 @ 12:28:04
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

jaa det är de allt :D

2010-12-12 @ 12:55:35
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0