Schweiz veckan!

Del 1

Åkte på måndagmorgon till Schweiz, asso den här veckan har gått alldeles för fort ju.
Nu har min kamera laddat klart så nu kan ni få se bilder från Schweiz resan!

Måndag:


På arlanda parkering


På planet!

Vi hade ett hotellrum en natt som ingick när vi åkte.
Men vi spv inte över där åkte bara dit för att jag skulle byta lite kläder.


Sen åkte vi och käkade på ett ställe och då hade vi åkte över till Frankrike för hotellet
låg på gränsen. Så har vart i Frankrike och Schweiz denna vecka.


Så här ser deras lägenhet ut i Blusche som ligger uppe i bergen.
På I500m ligger det, vid en skidort Montana och de.

De har en fin dam på sin tomt.


Tisdag:
Skulle vi vandra ner för ett berg hela dan typ. Tog en kabinbana upp och gick ner.
Vi gick där man åker skidor på vintern.



Anton,jag och Alex.

Det är en sån fin utsikt ska ni veta.

Det är jätte höga berg med snö på, det är väldigt fin där.

Jag,Alex,Russell,Pappa och Anton.

Alex,Russell,Cecilia,Pappa,Mamma och Anton.

Haha farliga med horn?

Snäll!

Haha titta!


Jag och Anton, börjar sakna lite faktiskt.

Cecilia,Alex,Russell och pappa.

Lunch paus. Cecilia,Russell,Alex,pappa,mamma och bror.


Fina fjärilar däruppe som flög ganska nära.

Här vrickade jag foten! (ingen bild på det)


Nästan nere.

Nu är vi nere i Montana och tar en fika. Fortfarande högt upp men i byn på berget.

Lite av Montana.

Nedan för deras tomt och spelar Schack.

Onsdag:
Hemma hos de och tar det lugnt och vilar men vrickade fot, jag blir lite ompysslad.

Stackars mig jag som har tänkt gå på audition på torsdag!


Här sitter vi ute och har det skönt.

Torsdag:
Var det moln nära bergen så man skulle typ kunna nudda de.
Vi åkte in i de lite när vi körde bil ner. Vi åkte och badade på Leukerbad, det låg i den tyska delen i Schweiz så där pratade de tyska istället för franska.


Nyvaken Amanda.


Det var både inomhus och ute. Det var typ en sån där hälsosam by vi åkte till.

Regnade den dan. Så det var lite roligt att bada ute, hehe.
Men det var ju varmt i vattnet då och vissa saker var som massage.

Del 2 kommer snart....


Kommentarer
Postat av: aww

ingap roblem:)



gjort idag?

2010-08-02 @ 23:37:39
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Det är lugnt :)

2010-08-02 @ 23:49:17
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: herta

wishner vi måste ses någon dag :D <3

2010-08-03 @ 00:27:24
URL: http://hertassjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0