Jag kom med!

Hello!
Har badrock på mig har haft det ett bra tag nu men jag ska smörja mig och göra mig iordning innan jag går och lägger mig därför.

Jag fick ett sms förut att jag hade kommit med i Predators.(tävlingslag) Min tränare Emma hade sagt att jag och Petra och andra i gruppen skulle gå på audition och vi två visste inte att man sökt för Phantoms eller Predators så vi vah?! :O

Jag var typ yngst där på audition för ikväll var det för födda 95 och tidigare.
Själv tyckte jag inte auditionen gick bra alls, min vrist kanske har blivit sämre nu efter :(

Om jag ska vara med i de laget i stället för Prowlers så måste jag byta ridtid som jag ska försöka och krångla på med lite saker, haha. Men mamma ska försöka fixa det åt mig men hur ska min vrist hinna vila sig (blir ju två ggr i veckan med cheer + två med ridining som förut) om träningarna börjar nästa vecka?

Nog om det nu ska jag jag göra mig iordning så jag kan sova godnatt!

Prowlers<3 Kommer sakna de isf :´(
(Kommer ha Petra iaf =D )

Kommentarer
Postat av: Sweet Life Style

(:

2010-09-01 @ 01:14:44
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: J U S T S I N G I T ♥

hur är de med dig idag då ? =)

2010-09-01 @ 08:32:46
URL: http://justsingit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0