Tjeena!

Heyy!
Har vart o åkt längd jag gjorde det ändå fast jag har lite skavsår o ont på mina tummar
var tvungen att komma ut bara. Jag åkte 1 mil idag också, gjorde det igår o i söndags så har åkt 3 mil totalt på tre dagar o ändå så har jag skavsår o märken på båda mina tummar det e bra gjort. När vi var ute o åkte så såg vi tre st rådjur på ganska nära håll. Jag tog kort men de blev inte alls bra så kommer inte lägga ut de. Har käkat också vet inte vad jag ska göra nu sitta lite vid datornsen går jag väl ut på baksidan för vi ska fika. Jag vet att det är ganska dålig uppdatering men det kommer vara så när jag är här kram mandis<3

Kommentarer
Postat av: Ammi

desamma =D

2010-04-06 @ 15:30:49
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Inte alltid, vissa kurser är helt okej men vissa är jättejobbiga. Som den senaste vi hade, den var jättejobbig o det handlade om sjukdomar :P

2010-04-06 @ 16:25:46
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0