Tid till att sova

Har sett på Djävulen bär prada nåt sånt hette den.
Den var helt okej. Sen har jag suttit framför datorn tills nu.
Tittar på lite klipp på youtube. Men ska väl göra iordning
mig för sängen snart. Har cheer imorgon har inte haft det
på ett tag för först innan lovet var det DM fast jag var inte med
inte de lag som jag dansar i heller. Sen har det vart lov också.
Men imorgon ska det nog vara träning igen hoppas jag för vill
ha cheer nu. Godnatt sov gott kram mandis<3
1142462mtyffx2kv2.gif image by glittergn


Kommentarer
Postat av: M E T T E W I I K♥

Ställ gärna en fråga i min frågestund! :)



sv: tack :)

2010-04-11 @ 01:13:36
URL: http://mettews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0