Sweet dreams<3

Chaaa!
Äntligen fick jag datorn. Pappa skulle visa mamma nåt på
datorn om någon vägbeskrivning för mami ska  på nåt möte
elr nåt imorgon. Känner mig lite trött. Men får vila ut lite i helgen.
Imorgon är det sv prov så har övat på det.
Fick muffins på ridningen. Jag gillar inte muffins fast den var ganska
god. Åt macka, oboy + muffisen. Nu sover man gott i natt hoppas jag.
Men ska göra mig iordning nu godnatt sov gott kjaam mandis<3

Muffisen inga fina färger men utan blixt o lite konstigt ljus.


Tagen med blixt och då blev rosa färgen finare.
Jag lägger inte upp så mkt bilder men det är för jag inte tar några.
Brukar ta med min mobil men den är på lagning o har lånetelefon
o den har inte kamera. :/


Kommentarer
Postat av: Fanny

Mums! :D



Svar: Godmorgon! :D

2010-04-21 @ 08:25:33
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: Neha

Åh ser gott ut:D

2010-04-22 @ 23:16:37
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0