Sleep tight<3

Hejj!
Idag har det inte hänt så mycket speciellt dirket.
Har givit rådjuren mat, fast de var inte där när vi gav mat då.
Det var lite allt möjligt från grönsaker till frukt tror jag.
Nupå kvällen har vi sett på en film som jag har fått av mormor.
Den heter "SHAKESPEARE IN LOVE" de var helt okej.
Gammaldags handlade om en som hette Will Shakespeare o skrev
en pjäs som småning hette Romeo and Julia.
Nyss provade jag en mössa som mamma har virkat nu när vi har
varit här, den blev fin. Kommer kanske komma upp en bild på
den imorgon. Men nu ska jag göra mig iordning för imorgon bitti
ska jag fålla upp mina mjukisar som jag gjorde i slöjden som blev
för lång annars jätte bra. Kommer nog bild på de också.
Godnatt sov gott kraam mandis<3

Maten som är till rådjuren. Såg at de var där senare på kvällen
när vi varit där ")

Kommentarer
Postat av: Girly

Natti natt

2010-04-09 @ 00:12:08
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0