Bilder från året om

Heyy!
Sitter här o har jätte tråkigt, inget att göra men ska väl packa
min idrottsväska snart ska bara kolla runt på lite bloggar o fortsätta
lyssna på lite musik. Sen ska jag fika lite o plugga kanske nåt får se.
Eftersom jag inte hade något att göra så gjorde jag ett litet kort
inlägg. Jag kan ju bjuda på lite bilder kanske.
Ska titta vad jag har som jag kan lägga upp.

Haha jag rider på en åsna på Rhodos.
Bilden är tagen i somras.


Jag på flygplatsen i finlad när vi mellanlandade och skulle åka till
USA, New York. Det var i höstas. När vi åkte var jag sjuk hade
39 grader dagen innan vi åkte så det var lite jobbigt.
Pappa till vänster.


Jag på Broadway i New York, saknar det.
Jag vet ser konstig ut :S.. haha


Karro och jag haha i USA.
Min familj bodde hos de för de bor där i ett år, åkte dit i somras kommer
hem i juni elr juli. Titta mina katt linser läskiga va haha!
Det var halloween när vi var där elr vi åkte hem den dagen. Så vi hade
en egen liten fest dagen innan.


Här sista bilden som jag lägger ut.
Hertis o jag på idrotten vi hade rugby utomhus nu i vintras det var kul.
Men nu ska jag fika skriver mer sen ciao<3


Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

Ha en bra kväll sötnos!

och sov gott :D

KRAM!

2010-04-12 @ 22:21:37
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kl 21 :P

2010-04-12 @ 23:12:42
URL: http://madeleineamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0