Lite bilder från tävlingen

Heyy!
Nu har jag kommit hem från cheeren. Det gick bra fast vi fick ganska mycket koreografi.
Så får träna lite hemma nu. PÅ tävlingen gick det inte så bra. På framhoppningen gick det bra ju.Tävlingen va ju inomhus. Så när det var min tur när jag skulle gå in så ville inte Gibson in.
Vi höll på där men helen hjälpte oss. Han var så rädd fast han har ju tävlat flera gånger.
Det var lite svårt för helen att få in honom. Men man har ju ingen kontakt med munnen för han
har kandar och då har man ju inget bett. Så vi vägrade ut oss där inne vi kom bara
över 1:an =( aja. Annars var han snäll med trailern o sånt.
Men jag har ju aldrig tävliat borta med gibson förut. Har inte tävlat
honom så mkt alls en gång hemma.
Här får ni se bild på han iaf...



När vi står och väntar för att komma in och tävla.


Gibbe när vi har lastat honom. Han var så duktig, gick bara in
i transporten krångla inte elr nåt.


Sööta Gibson, söt han såg ut där (a)
Där hade ni några bilder tyvärr inget när jag hoppade.
Men nu ska jag plugga lite ciao<3

Kommentarer
Postat av: Girly

Söt häst hittar du på denna Söndag?

2010-04-18 @ 17:31:08
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Fanny

Svar: Härligt! Jag mår bra! :) Nej verkligen inte XD

2010-04-18 @ 18:18:50
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt häst:)



Sv; Tack så mkt, roligt att du tycker det! Helgen är snart slut, men det har vatt fest och kompisar :) sj?

2010-04-18 @ 23:14:55
URL: http://novemberemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0