Haft träning, gick jätte bra med Gibbe

Shooo!
Nu har jag kommit hem från träningen.
Det gick jätte bra hade Gibson vi hade dressyr o körde med stängda.
Jag kan inte förklara vad det är för er som inte vet.
Fick beröm av flera, fick till en fin böjning han brukar mest bara vara helt
rak nästan typ tror jag. Så helen sa att jag ska va jätte nöjd fick till det
jätte fint vissa gånger. Jag ska på hopps tävling med Gibson på söndag,
det är bara jag o issa som åker från klubben. Issa ska också ha Gibson
så det är bara en häst från klubben tror jag tyckte jag hörde att det bara
skulla vara vi två. Men nu ska jag hoppa in i duschen hejsvejs<3

Kommentarer
Postat av: Angelica

jadå det gick super bra som alltid haha =)

haft en bra dag då ?

2010-04-15 @ 22:04:12
URL: http://enangelica.blogg.se/
Postat av: Girly

Kul att få beröm:)

2010-04-15 @ 23:18:16
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0