Trött

Det har nt hänt så mkt idag vi fick besök av en författare i klassen Douglas Foley, Emma i min klass det e hennes farbror. Han var ganska rolig faktiskt o vi fick sluta tidigare än vanligt så det var ju bra och sen har jag haft träning det gick okej. Jag e helt slut i kroppen skönt att det e lov snart man orkar typ nt plugga elr nåt nästan, tur att man nt har prov nästa vecka då =) e väldigt trött så ska gå o plugga lite o sen göra mig iordning för att gå till sängs för det har blivit sent typ hela tiden så måste försöka sova ut för i helgen ska jag uppträda på Musikenshus hela dan nästa först genrep o så då måste man ju va ut villad men ska dra nu...

Vi ses hare bra kisses and hugs<3//mandis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0