Söndags eftermiddag

Hejsan allihopa!
Snart ska jag fortsätta hjälpa mamma att slå in julklappar.
Tittar på en video det är en tjej som sjunger och spelar gitarr.
Hon sjunger väldigt fint. Brorsan o pappa ska åka på hockeymatch
nu. Almtuna-Malmö spelar i ishallen. Ska slå in julklappar sen ska
jag packa, o fixa en frisyr som jag ska ha på tisdag mamma ska hjälpa
mig så det blir bättre ska visa henne hur man gör. Det är en rosett som
man gör i håret. Rosetten är gjord av bara sitt eget hår.

Förresten alex fyller år idag grattis 15 år...
Det är en barndomsvän för er som nt vet.
Han bor i London han kommer till sveg nu i jul, fast han e dryg.
Det är inte så många dagar kvar till julafton ju
ska gå o fixa klappisar nu kraam mandis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0