Snö...

HEJJ! Igår var det lite snö typ frost och så nu är det nästa upp till knäna det har snöat jätte mycket
under natten asso alla i skolan idag typ SNÖÖ!!=D Som om man nt har sett det på år men det
e roligt och många hade snöbollskrig vi slutade tio i två idag o fritt o jag skulle gå till bussen vi
 tog några kort i snön och sen efter jag hade tagit ett kort på fritt så gick jag och plötsligt ramlade jag ner.
Jag hade inga vantar för de försvann i skolan och jag hade mobilen i ena handen o en stor väska så fritt fick dra upp mig. När jag ställde mig i hålet blev jag typ 20cm kortare typ assp man såg nt att det var ett litet hål för det var ju snö över. Fick lite snö i kläderna det blev kallt om bena sen. Vi stog o väntade på bussen den var typ 20 min sen det var jätte kallt om bena för jag hade ju ramlat tidigare.¨

Efter jag hade tagen den här bilden ramlade jag.. haha X)

Vi har ju Kemi på tisdagar & hertis o jag håller på med ett projekt om olja typ o sånt det gör alla.
Det är typ 16 bilder som man ska sätta iordning som man tror de kommer om olja o föroreningar typ
man får klippa ut, färglägga och skriva under bilderna vad som görs på bilderna det var nt så tråkigt
det var ganska kul för det var nt jobbigt vi blev klara idag de första som blev det tror jag.
Man började förra gången här får ni se en bild på vårt prpffsiga projekt...:P

                        Vår heter Oljans kladdiga historia.

Kommentarer
Postat av: frida

fuck u wishner :( jag ser förjävlig ut :(<3

2009-12-15 @ 16:52:32
URL: http://fridallindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0