Skolavslutning idag:D

tjeena! Äntligen är det lov gud vad skönt. Idag gick jag upp kvart
över sju o gjorde mig iordning fixa en frisyr oxå. Tog bussen som
gick halv nio typ. Nio skulle vi sammlas i vårt hemklassrum typ och 9.30
gick vi upp till idrottshallen för då började avsluningen. Marit (vet nt hur det
stavas) stog o prata o sa vad som skulle komma o sånt. Några tjejor i min klass
de är ett rockband tsm och de spelade upp för hela skolan de spelade två olika
Greenday låtar jag filmade så tyvärr kan jag nt lägga upp.De spelade bra den första
som de spelade heter 21 Guns den andra vet jag nt. På den andra hade de gjort om texten
på. Jag går i 8c för er som nt vet det är kulturklass. Sen var det ett killband rock oxå från
9c som oxå är kultis. De spelar jätte bra, Konrad spelar trummor han e duktig.
Sen efter det var slut så gick vi ner och skulle få våra betyg. Jag fick faktiskt ganska bra.
1 MVG, 8 VG & 4 G =)

Sedan efter det tog hertis o jag bussen till stan skulle mysa äta på resturang för hade rabatt sak. Men det strula så vi gick till MAX ist. Hertis försökte men orkade nt allt. Vi gick lite på stan men hertis ville mest sitta ner för hon hade ont i magen. Jag åkte hem för jag har träning, så ska snart åka. Både hertis o jag palla nt vara i stan hon ville oxå hem men hon stannade kvar för hon skulle träffa typ Jocke,Linus o nån Ludde känner inga av de.
De bor lite utanför Enköping så jag tänkte oxå träffa de men jag han åka hem så hetis får träffa de själv haha.
Här är några pix från idag!

Bild på mina två snälla mentorer.

Bild på mig o hertis när vi fått våra betyg.

Min outfit som jag hade idag:)

De som spelade i 9c

Hinner nt skriva mer nu för måste åka byebye kraam mandis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0