Pappa hade med sig 20 st skivor!=P

Idag har det nt hänt så mkt hertis kom försent typ 45 min det var lite roligt för vi skulle ta 7.56 men hon vaknade typ tio i så hon messa mig o skrev att hon skulle missa den och skulle ta tio över ist. Hon plattade håret det var delvis därför hon missade tror jag det var väl en sak som bidrog.Hertis skulle ju ta tio  över men hon missade den vet nt hur egentligen så då kom hon mkt försent.Annars har det nt hänt nåt spec.
Pappa kom hem för ett tagsen och gissa vad han hade med sig 20 st av E.M.Ds julskiva haha..
Han har köpt till jobbet det är bra för när man köper så går många % till hemlösa så
det är ju bra då stöjder vi de. Lyssnar just nu på deras låtar det är rogivande o det blir
som julstämmning det är ju alltid mysigt. Fick en skiva av högen :P

Här får ni bilder på skivorna... =)


Så ser de ut jag ska slå in de nu så
vi ses kraam hare bra kraam//mandis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0