Luciatåg

Idag har inget spec hänt det var luciatåg på skolan jag var nt med var det förra året. Några i min klass var med och då måste man vara med i kören pallar nt då missar man ju lektioner o man vill ju nt komma efter. Det är roligt och det blir en skön stämmning med luciatåg på nåt sätt man vet att det snart e jul o lov. Efter luciatåget hade vi HK o då gjorde vi pepparkakor o jag o jimmie var en grupp han var dryg som vanligt. Fick sluta en timma tidigare idag för hade ingen spanska för Cecilia var nt där vet nt vrf faktiskt så i onsdag fick vi en läxa som ska vara klar till måndag ist. Så då slutade vi halv tre ist för halv fyra som vi brukar på fredagar.Tiden går så fort nyss var det måndag o nu är det fredag så man kan ju typ säga att om två dagar är det julafton det känns ju nästan så för tiden går så fort det e lite synd ibl faktiskt. Jag e lite tråkig orkar nt skriva mer så vi hörs..// mandis<3

 
Cupcakes i Luciatåg stämminig.


Gulligt litet luciatåg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0