Längtar till SoMMaren! XO

Nyss när jag höll på med en skoluppgift kom jag att tänka på sommaren för det e ju Julafton snart 16 dagar typ. Vrf jag kom att tänka på sommaren var för att jag såg den här bilden som e tagen av hertis i Öregrund.



Man längtar verkligen till långa,varma,ljusna kvällar. För här på vintern i Uppsala asso är det nt snö vet nt direkt om det brukar vara det på julafton heller asso fett tråk för om det hade varit kallt hade det snöat o när det e typ varmt regnar det ju, jag vet nt för jag åker jämnt till Sveg ni vet nog nt vart det ligger. Det ligger 2 mil från Östersund om ni nt vet vart det ligger, så ligger det i Härjedalen då. Kisses and Hugs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0