juldagen:)

hejhej!
min data dampar...-.-
på juláfton var jag först hos pappa i bälinge med släkten och på kvällen kom mamma och hämta mej. vi åt på donken, för julmat är USCH!!!! men jaja. av pappa fick jjag mest pengar och av farmor och farfar med. av dom andra fick jag en skiva. am mammi fick parfym och massa annat. jag fick ganska mkt pengar men jag lär ju handla upp alla pengar imorn, för rean börjar ju då :D:D Wishner jag vill att du ska komma hem!!!! nu:O:O:O du ska ju typ vara i sveg i två veckor... men nu ska jag kolla på film på datan. sen ikv ska jag äta godis och tjock mej. här kommer några bilder / Herta


amanda<3333

en skabbig bild på mej:P


Kommentarer
Postat av: amanda

usch vilken bild ser konstig ut ju...

saknar dejj kraam=)

2009-12-25 @ 19:55:47
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: amanda

cha cha igen fin bakgrund du fixa gmn vi ses kraam<3=)

2009-12-25 @ 20:00:45
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0