Jesse e sööt(a)

hejsan alla=)
Just nu sitter jag o tittar på Summerland på
youtube. Det är så roligt o gulligt.
Jag tkr Jesse McCartney är så sööt o bra.
Jag vet nt vad Summerland riktigt är,har bara
sett det på youtube det verkar vara en serie elr
nåt sånt det verkar bra så man borde se på det.
Men man vet ju nt när det går o vilken kanal och om
det redan är slut. Jag skrev att jag skulle lägga upp
pix från idag när jag var ute med mormor o morfar.
När jag var uppe på teppan tog mormor pix
här kmr de nu då...



Jag kände mig mäktig där uppe =P
Vet att de nt är bra men det får ni leva med=)

Jag ska titta lite till på Jesse men det börjar nåt på tv:n nu,
mamma o mormor håller på med att ta fram efterrätt.
Det är nån film som börjar men ska nt skriva mer ska
kolla på Jesse nu hare s braa kraam mandis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0