Idag...

Cha Cha! Idag vare matteprov B o det gick sådär typ ingen klara sista uppgiften bara några nt jag heller :/ aja det kan ju nt alltid gå bra elr hur? Hade bild sista timmen det brukar va ganska drygt men ibl helt ok och idag när några frågade om typ två frågor så tog det 45 min typ att berätta så vi behövde bara sitta där o lyssna hela lektionen ganska skönt faktiskt hon sa en rolig sak så alla börja as garva det var ganska roligt tyckte jag oxå=D
En av frågorna var t ex. hur träffade du din man.... Ska på konfa snart ska göra mat först asso konfa det e nt så kul men ibl kan det vara helt ok men för det mest booring! :P Jag går där för typ pressenterna :D 

Vi ses hare bra kraam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0