Idag

Idag hade jag sovmorgon och min första lektion var HK.
Först städade vi och sen fika de vi pepparkakor som var
kvar sen förra gången och vi fick oxå glass i strut som
vi fick göra själv det vara bara vanilj men gott ändå.

Här är en bild på glassen när jag hade stoppat pepparkaks-
grisen i den =)





Idag på svenskan gjorde vi nt så mkt hade tävling och sen satt erik
(vår lärare) i korridoren och en och en fick gå ut o reda vad man ska få betyg.
Vi gjorde vad vi ville asso vi behövde nt jobba typ för vi e klara med allt man fick
sitta o läsa men jag tror ingen gjorde det. Iaf så var nt jimmie usch där idag o då
gjorde nån vet nt riktigt vem didrik kanske jimmie av en balong rita på de så som
jimmie ser ut det var ganska likt faktiskt haha =P

Här får ni se en bild på jimmie som en balong.. X)

Framifrån

Från sidan tyvär ser man nt "sugmärket"(didrik man ser höger om balongjimmie

Jag har skrivit mkt mer men internet det fucka upp sig så det var bara det här lilla som
blev sparat=( Jag skrev om att vi vår spanska grupp ska slås ihop med 8b elr d för vår
grupp är för liten typ bara 12 pers fett skönt. Några kommer få gå med b o några med
d efter jul. Vet nt vad man ska välja för om jag går med b kommer jag ha Cecilia kvar
och hon är bra men eleverna är sämre e inte kompis med de förutom en hon är snäll.
I 8D där har jag kompisar och de är snälla men där är läraren dålig och det är ju inte
bra. Man vill ju ha bra lärare jag vill ha kvar cecilia men nt gå med b. 8B de kan ju nt
direkt göra nåt så jag skulle nog vilja gå där för det är viktigt men bra lärare så man
utvecklar sig o så. För jag kommer ju nt va helt alldeles ensam med att byta till b.

Jag orkar nt skriva mer som jag hade skrivit.
Ska dra nu hejdå allihopa puss & kraam mandis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0