Hertis & jag ägde idag =)

Cha Cha!
Nu har jag kommit hem från skolan. Idag var det dans i skolan
det var roligare än vad jag trodde det skulle bli. Det var faktiskt roligt.
Hertis och jag ägde ju haha =) Det var några på vår skola som dansade o visade
upp. Då tänkte jag på att man själv kanske skulle göra det för alla stötta typ de som uppträdde,
asso ingen bua elr nåt sånt alla klappa händerna o vissa ropa till sina kompisar som dansa 
jag skrek själv åt Johanna & Amanda när de dansa Disco man hejar liksom.
Just nu tar jag det lugnt sitter i soffan och tittar på Step Up 2 The Streets den e bra.
De dansar så bra i den skulle själv vilja kunna dansa så fett coolt men ska nt skriva mer
ska fortsätta titta på den. Hare bra kraam mandis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0