Hejdå 2009...<3

tjeena alla!
Nu har jag kommit hem till mormor o morfar
från Björnriket har åkt slalom, men det var
kallt speciellt på toppen. När jag stog still for
jag iväg för det var så kraftig vind. Så det gick nt
att stå still åke iväg bara. I liften påväg till toppen
åkte jag upp lite asso upp i luften men det var mer
förut då flög jag för linan var för kort så min pappa
åkte upp nästan haha. Nu ska jag gå o duscha & göra
mig iordning vi får besök sen ikvl.

Hur ska ni fira nyår då?
Vad har ni för nyårslöfte då? =)

                                             GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

Vet nt om jag kmr skriva mer sen vi får se ha en fortsatt trevlig kväll kraam mandis<3


Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu . TÄVLING PÅGÅR

sv: Tack, desamma =)

Hade du en skojig kväll igår då? ;D

2010-01-01 @ 10:29:50
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Alexander

Gott Nytt år på dig! :D Hade du det trevligt igår? :D

2010-01-01 @ 12:02:46
URL: http://rajjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0